Week 5 & 6 van mijn buitenlandstage - Reisverslag uit Baarle-Hertog, België van Renee Mos - WaarBenJij.nu Week 5 & 6 van mijn buitenlandstage - Reisverslag uit Baarle-Hertog, België van Renee Mos - WaarBenJij.nu

Week 5 & 6 van mijn buitenlandstage

Door: Renee Mos

Blijf op de hoogte en volg Renee

17 Juni 2019 | België, Baarle-Hertog

Hey!

Inmiddels alweer twee weken verder, wat gaat de tijd snel!
Afgelopen twee weken hadden we wat minder lekker weer waardoor we veel van de tijd binnen hebben doorgebracht.
We hebben de Vaderdag cadeautjes afgemaakt en meegeven, ze waren super mooi geworden!

Afgelopen twee weken heb ik elke dag afgesloten. Dit beviel mij ontzettend goed omdat ik dan elke dag alles goed achter kan laten, als ik snel de bus zou moeten halen laat ik vaak werk liggen en dat vind ik niet zo prettig.

Afgelopen vrijdag hadden we poffertjes gemaakt voor de kindjes voor tijdens de lunch. Dit vonden ze erg lekker!

Komende weken wordt het hopelijk weer wat lekkerder weer en kan ik een buitenactiviteit organiseren.

Dit waren alweer mijn afgelopen twee weken!

Xx Renee

• 24 Juni 2019 - 11:20

Team Helicon MBO Tilburg:

Top dat je een buitenactiviteit gaat organiseren! Daar leer je ook van plannen en organiseren; skills die bij onze opleiding passen. Succes daarmee!