Week 7 & 8 van mijn buitenlandstage - Reisverslag uit Baarle-Hertog, België van Renee Mos - WaarBenJij.nu Week 7 & 8 van mijn buitenlandstage - Reisverslag uit Baarle-Hertog, België van Renee Mos - WaarBenJij.nu

Week 7 & 8 van mijn buitenlandstage

Door: Renee Mos

Blijf op de hoogte en volg Renee

01 Juli 2019 | België, Baarle-Hertog

Hey!

Inmiddels alweer 8 weken van mijn stage erop zitten en dus nog 2 weken te gaan voordat het vakantie is.

Afgelopen 2 weken was het super lekker weer buiten en daar hebben we goed gebruik van gemaakt. In de tuin hadden we een zwembadje opgezet, een watertafel gevuld met water en een sproeier aangezet. Zo konden de kindjes leuk met water spelen, dat was wel nodig met 35 graden!

Afgelopen vrijdag was het nationale modderdag, in de ochtend hebben de kindjes lekker in de modder mogen spelen. We hadden een zeil neergelegd met daarop een berg modder en een aantal auto’s zodat zij met de auto’s door de modder konden rijden. Nadat ze lekker in de modder hadden gespeeld en daardoor erg vies waren gleden ze via de glijbaan zo het zwembad in! Weer even schoon worden :)

Volgende week ga ik een bootcamp organiseren voor de kindjes. Het is dan gelukkig wat minder warm. Ik heb voor deze activiteit gekozen omdat dit ook nog wat met mijn opleiding / stage ervaringen te maken heeft.

Tot in mijn volgende blog!

Xx Renee

Tags: kinderopvang

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renee

Actief sinds 15 Mei 2019
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 1299

Voorgaande reizen:

06 Mei 2019 - 12 Juli 2019

Buitenlandstage Belgie

Landen bezocht: