Week 9 & 10 van mijn buitenlandstage - Reisverslag uit Baarle-Hertog, België van Renee Mos - WaarBenJij.nu Week 9 & 10 van mijn buitenlandstage - Reisverslag uit Baarle-Hertog, België van Renee Mos - WaarBenJij.nu

Week 9 & 10 van mijn buitenlandstage

Door: Renee Mos

Blijf op de hoogte en volg Renee

12 Juli 2019 | België, Baarle-Hertog

Hey!

Mijn laatste blog alweer over mijn buitenlandstage. Wat is de tijd snel gegaan en wat heb ik het leuk gehad. Als leerdoel had ik opgegeven dat ik er tijdens deze stage achter wilde komen of ik later echt in de kinderopvang zou willen werken en na deze opleiding pedagogiek wil gaan studeren. Ik ben daar nu nog iets meer zeker van dus dat is erg fijn!

Vorige week hebben we best veel gedaan voor ons thema "buiten spelen".
We hebben een groot schilderij geverfd buiten in de tuin, we zijn meerdere keren naar de speeltuin gewandeld en we hebben in de tuin lekker met scheerschuim gespeeld. Dit vonden de kinderen erg leuk want dat voelde natuurlijk wel een beetje gek.

Deze week hebben we een rondje over de markt gelopen en daarna nog even lekker gespeeld in de speeltuin.
Ook heb ik mijn activiteit uitgevoerd. Ik heb toch gekozen voor een spelletje, "Woezel en Pip verstoppertje spelen" Woezel is dan verstopt en de kinderen mogen hem gaan zoeken. Het leuke aan dit spel is dat Woezel ook dingen roept, bijvoorbeeld "zoek me dan, ik ben hieeer". Hierdoor bleven de kinderen goed met hun aandacht bij dit spel. Het was een geslaagde activiteit!

Vrijdag is al mijn laatste dag hier, dan zullen we nog een bezoekje brengen aan de kinderboerderij.

Ik heb mijn stage in het buitenland als goed ervaren. In de kinderopvang zijn er tussen Nederland en België wel een aantal verschillen maar tussen de mensen en cultuur heb ik amper verschil gemerkt. Alleen dat ze in België soms andere woorden gebruiken dan wij in Nederland.

Dit was alweer mijn laatste blog, Ik heb een ontzettend leuke en leerzame tijd gehad op mijn stage!

Xx Renee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renee

Actief sinds 15 Mei 2019
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 1290

Voorgaande reizen:

06 Mei 2019 - 12 Juli 2019

Buitenlandstage Belgie

Landen bezocht: